August 7, 2012

Kremasti puding od riže sa karmelizovanim breskvama


Ovaj predivan Monsoon-in Cremy Rice Pudding sam spazila na coolinarici zahvaljujući Dajaninoj fotografiji. Kada nisam uspela da pronadjem recept zamolila sa Dajanu da mi ga da, i ubrzo sam napravila ovaj sjajan desert. Umesto kuvanja breskvi na pari ja sam svoje karmelizovala sa žutim šećerom, odlična kombinacija. Ako želite da izbegnete prečesto mešanje i konstantno stajanje pored šporeta skuvajte ovaj puding na pari. Možda malo duže treba ali ne lepi se i nije neophodno stalno mešanje.



Sastojci:

500 ml mleka, punomasnog
500 ml slatke pavlake
2 burbon vanilin šećera
80 g šećera
korica 1/2 limuna
130 g riže



1000 g breskvi
100 g žutog šećera
1 burbon vanilin šećer
sok 1/2 manjeg limuna

Sipati melko i slatku pavlaku u šerpu za kuvanje na pari, ili običnu, dodati šećer, vanilin šećer i naribanu koricu pola limuna. Kuvati 10 minuta. Dodati opranu rižu i kuvati sve zajedno, na niskoj temperaturi, mešajući po potrebi, oko 40 minuta, ili dok riža ne bude skuvana.

Operite breskve i iseckajte ih na kockice. Stavite u dublji tiganj i dodajte im šećer i vanilin šećer. Dinstajte polako dok breskve ne omekšaju i ne karmeližuju se, oko 10-15 minuta. Pred kraj dodajte limunov sok.

Rasporedite puding od riže u činije ili šolje, pa gore dodadajte karmelizovane breskve.
Poslužite toplo ili ohladjeno u frižideru.

Isprobala Milkica

Recept za štampu
Pin It Now!

10 comments:

  1. Jako fino, slatka riža mi je uvijek nekako nježna, s breskvicama je baš lijep desert :)

    ReplyDelete
  2. nisam baš ljubitelj pudinga od riže, ali ovaj fenomenalno izgleda! mislim da bih se udavila u njemu :-)

    ReplyDelete
  3. doma su mi svi ljubitelji rize i mlijeka. Mogla bih malo razbiti tu monotoniju i probati ovako nesto iskombinirati..

    ReplyDelete
  4. Obožavam ovakve deserte, OBOŽAVAM! Super!

    ReplyDelete
  5. Divno, ima milion varijacija na temu slozenac u casi :) obozavam ih sve!

    ReplyDelete
  6. Nikako ne volim pirinač u slatkoj varijanti, al' ove breskve preko bih sve sljuštila!

    p.s.
    druga slika je mnogo dobra! =)

    ReplyDelete
  7. Ni ja baš ne volim rižu u slatkom ali moglo bi ovo biti jako fino :)

    ReplyDelete